חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכנית הליווי - סדר כלכלי חדש

אנו בתכלית פיננסים מציעים לכם מגוון פתרונות לגיוס אשראי שיחלצו אתכם ממצבים כלכליים מאתגרים, ובמקביל מאמינים בתהליכים ארוכי טווח שיסייעו לכם לשמור על המצב הקיים ואף לצמוח ממנו. לכן בנינו את תכנית ״סדר כלכלי חדש״ המעניקה מענה מקיף של 3600 ומיועדת למשפחות המבקשות לעצמן חופש, ביטחון וצמיחה כלכלית לאורך זמן. התכנית פועלת בשלושה שלבים ומהווה את כל מה שאתם זקוקים לו:

שלב א' | גיוס אשראי חכם ומהיר

בדיקת אופציות רלוונטיות מול גופי המימון עד למציאת הפתרון הטוב והמשתלם עבורכם, שיעבוד לאורך זמן.

שלב ב' | עולים על מסלול ההצלחה

במקום שבו רוב חברות גיוס האשראי מסיימות תהליך- שם אנחנו מתחילים: ליווי לבניית תקציב אישי, משפחתי או עסקי וביסוס יסודות להתנהלות כלכלית שתעביר אתכם ממינוס לפלוס, ותסייע לכם לשפר את דירוג האשראי שלכם. שלב זה יצעיד אתכם קדימה למצב בו לא תחזרו להרגלים הישנים.

שלב ג' | הגנה ובטחון עתידי

במקום שבו רוב חברות גיוס האשראי מסיימות תהליך- שם אנחנו מתחילים: ליווי לבניית תקציב אישי, משפחתי או עסקי וביסוס יסודות להתנהלות כלכלית שתעביר אתכם ממינוס לפלוס, ותסייע לכם לשפר את דירוג האשראי שלכם. שלב זה יצעיד אתכם קדימה למצב בו לא תחזרו להרגלים הישנים.

זה מה שתרוויחו אחרי שנעבוד יחד:

שקט נפשי ושליטה

בכל הרבדים הכלכליים הקיימים כך שתוכלו לעצב את העתיד שלכם כפי שחלמתם.

כינוס הלוואות חכם

הפחתה של עד 50% מההחזר החודשי הנוכחי, מה שיאפשר לכם מרחב נשימה ומוטיבציה לנהל את הכספים שלכם בצורה הטובה ביותר.

אימוץ הרגלי צרכנית נבונה

נלמד אתכם להתנהל חכם, כך שתחסכו במינימום בין 1,000 ל 3,000 ש״ח בחודש.

חסכון חודשי במקום מינוס מעיק

המינוס עולה לכם ביוקר! על כל מינוס של 15,000 ש״ח אתם משלמים כ- 1,500 ₪ בשנה, 7,500 ש״ח ב- 5 שנים וכן הלאה. אנחנו נעזור לכם לצאת ממעגל המינוס ולשמור את הכסף הזה בכיס שלכם!

הוזלת ביטוחים ומיטוב הפנסיה

חיסכון ממוצע של כ- כ 3,600 ש״ח בשנה למשפחה. כל זאת תוך שאנו שומרים עליכם ודואגים לשפר את טיב הכיסויים הקיימים בפוליסות שלכם, כך שתהיה לכם הגנה ביטוחית מקסימלית במידת הצורך.

צמיחת ההון האישי והמשפחתי

השאיפה שלנו היא שהכסף שלכם יעבוד בשבילכם ולא להיפך! לכן, נפעל להגדלת הרווח וההון הפנוי שלכם, כך שתוכלו למנף את הכסף שלכם בצורה הטובה ביותר ותייצרו עתיד שבו נכנס כסף נוסף, וזאת מבלי שתעבדו יותר שעות.

והכי חשוב: שיטה סדורה ואפקטיבית

תלמדו שיטה סדורה לניהול ושליטה בכספים שלכם, שתלווה אתכם ואת הילדים שלכם למשך כל החיים, תאפשר לכם לצמוח כלכלית, לחוות שפע, לקבל החלטות ממקום שקול ובטוח ולהפסיק לדאוג מסוף החודש שמתקרב או לחשוש מהטלפון הבא של הבנק.

השיטה בה אנו פועלים, הינה מתכון בטוח להצלחה, לשמירה על המצב הכלכלי החדש ולצמיחה עקבית לאורך זמן. אנחנו מזמינים אתכם לקבוע איתנו פגישה שלאחריה, נצא יחד לדרך חדשה.
התקשרו: 03-3753060 או *2105

אם הגעת עד לכאן, כנראה שבאמת הגיע הזמן לשים סוף למינוס ולחרדות הכלכליות. אנחנו לא רק מדברים, אנחנו הולכים איתך יד ביד עד הפלוס.

לא הגעת לשם? לא שילמת, זו האחריות שלנו.

כמה פרטים ואנחנו פותחים פרק חדש בחיים.

צרו איתנו קשר:

70%

הורד עכשיו את המדריך בחינם!
לפני שהדף יורד מהאוויר

המדריך המלא שיגלה לכם כיצד לפתוח דף חדש, לחיות ברוגע וביטחון כלכלי,
ולהימנע מטעויות קריטיות שעלולות להוביל אתכם לסחרור הלוואות אינסופי ולקבלת סירוב מבנקים ומגופי האשראי

דילוג לתוכן