חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משכנתא למסורבי בנקים

משכנתא למסורבי בנקים

לקיחת משכנתא היא דרך נהדרת להתקדם בחיים, אולם לעיתים, יש הנקלעים למצב בו הבנקים מסרבים להעניק להם משכנתא ונדמה כי זהו סוף דבר. אם זה מצבכם, אל ייאוש, ישנם דרכים נוספות לגייס אשראי ממקורות חוץ בנקאיים במגוון דרכים שיאפשרו לכם לפתוח דף חלק, לשלם חובות ולהתקדם הלאה.

תכלית פיננסים | יוצרים מציאות כלכלית חדשה

אל תוותרו על החלום

בפני מסורבי משכנתאות עומדות שתי אופציות לקבלת המשכנתא המיוחלת: בנקים ומוסדות חוץ-בנקאיים. הסיבות העיקריות לסירוב משכנתא הן דירוג אשראי נמוך, צ’קים חוזרים, התנהלות פיננסית שאינה נכונה, פשיטת רגל והוראות קבע שלא כובדו, חלקן נובעות מטעויות תמימות עקב חוסר ידע.

מסורבי בנקים רבים כגון פושטי רגל עושים טעות חמורה ו ״יורדים למחתרת״ הם עובדים בשחור ואינם מדווחים לשלטונות המס כך שאין עליהם דיווח, מה שמשפיע על דו״ח האשראי לשלילה בצורה דרסטית ועצם התנהלות זו  עלולה לקבל את המצב הכלכלי המורכב לאורך שנים ארוכות. רבים אינם יודעים שיש פתרון פשוט מהיר ונכון יותר, שיעזור להם לקבל הפטר חובות, לפתוח דף חדש ואולי גם עסק חדש.  

הרקע שלנו בפיננסים וההבנה שצברנו במנגנוני הפעולה של בנקים ומוסדות חוץ בנקאיים, מאפשרים לנו למצוא פתרונות יצירתיים ומסייעים לנו לגייס עבורכם משכנתא המתחשבת במצבכם האישי ובגובה המימון הנדרש. אנחנו לא מרימים ידיים וסומכים עליכם שלא תתייאשו גם כן, משום שברוב המקרים ניתן למצוא פתרון מתאים שיהווה התחלה חדשה עבורכם.

כל מה שעליכם לעשות הוא להגיע אלינו, המומחים שלנו ירדו לפרטים הקטנים, יבחנו את הבעיה ויפעלו למציאת פתרון בכל הכלים העומדים לרשותם. התקשרו: 03-3753060 או *2105

תכלית פיננסים | יוצרים מציאות כלכלית חדשה

אם הגעת עד לכאן, כנראה שבאמת הגיע הזמן לשים סוף למינוס ולחרדות הכלכליות. אנחנו לא רק מדברים, אנחנו הולכים איתך יד ביד עד הפלוס.

לא הגעת לשם? לא שילמת, זו האחריות שלנו.

כמה פרטים ואנחנו פותחים פרק חדש בחיים.

צרו איתנו קשר:

70%

הורד עכשיו את המדריך בחינם!
לפני שהדף יורד מהאוויר

המדריך המלא שיגלה לכם כיצד לפתוח דף חדש, לחיות ברוגע וביטחון כלכלי,
ולהימנע מטעויות קריטיות שעלולות להוביל אתכם לסחרור הלוואות אינסופי ולקבלת סירוב מבנקים ומגופי האשראי

דילוג לתוכן