חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משכנתא לבעלי דירוג נמוך

מאגר נתוני האשראי של בנק ישראל שנכנס לשימוש בשנת 2019, עורר סערה בעולם המימון והמשכנתאות. לפתע אנשים נתקלו בקשיים לגייס אשראי ולקבל משכנתא בעקבות דירוג אשראי נמוך (BDI שלילי), כשהסיבה העיקרית לדירוג הנמוך היא לרוב חוסר מודעות והתנהלות לא תקינה בחשבון הבנק.

הבנקים וגופי האשראי השונים מאשרים משכנתאות בתנאים גרועים לבעלי דירוג נמוך, ולעתים אף עלולים לסרב לבקשה.

עם הידע הנכון והיכרות עם מערכת נתוני האשראי, ניתן לשפר את הדירוג ואף לתקן אותו במקרה הצורך ולקבל משכנתא בתנאים מעולים.

הבית שלכם כאן מעבר לפינה!

למרות שיש לכם דירוג אשראי נמוך ואולי אף חיווי אדום, זה ממש לא אומר שאתם לא יכולים לקבל משכנתא בתנאים מצוינים. ניתן לשפר את הדירוג ולפעמים אף לתקן אותו ולקבל דירוג גבוה יותר בתוך זמן קצר. כדי לשפר או לתקן את הדירוג יש להכיר לעומק את הסעיפים השונים שמרכיבים את דו"ח האשראי, להבין מה ניתן לשפר והאם ניתן להגיש בקשה לתיקון או מחיקת חיווי אדום. גם אם בלתי אפשרי לתקן את הדירוג כרגע, עדיין ניתן לפנות לבנקים או לגופי מימון חוץ בנקאיים ולהגיש בקשה למשכנתא. על ידי ניהול משא ומתן מנצח ניתן להשיג תנאים מעולים ולקנות את הבית שחלמתם עליו!

המומחים של “תכלית פיננסים” עוסקים מידי יום בשיפור ותיקון דירוג אשראי ומכירים את הדרכים הטובות ביותר לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

אם הגעת עד לכאן, כנראה שבאמת הגיע הזמן לשים סוף למינוס ולחרדות הכלכליות. אנחנו לא רק מדברים, אנחנו הולכים איתך יד ביד עד הפלוס.

לא הגעת לשם? לא שילמת, זו האחריות שלנו.

כמה פרטים ואנחנו פותחים פרק חדש בחיים.

צרו איתנו קשר:

70%

הורד עכשיו את המדריך בחינם!
לפני שהדף יורד מהאוויר

המדריך המלא שיגלה לכם כיצד לפתוח דף חדש, לחיות ברוגע וביטחון כלכלי,
ולהימנע מטעויות קריטיות שעלולות להוביל אתכם לסחרור הלוואות אינסופי ולקבלת סירוב מבנקים ומגופי האשראי

דילוג לתוכן